Tisdag!!

I dag slutade jag jobba redan halv 12, himla skönt att ha nästan hela dagen ledigt! När ja sluta körde ja hem till Britt för att hämta en byrå som jag och Mattias ska ha i hallen!! När jag väl va hemma va de bara att sätta igång och måla, funderar på att skola om mig då ja börjar bli riktigt duktig på att måla :)

Medans färgen torka gick jag ner till stan en runda då ja tyckte jag behövde något nytt på soffbordet, blev ett jätte fint fat på valentine som jag satte tre ljus på. Ska även köpa en mini blomma i morgon och sätta där på sen ska ni få se hur fint de blev!!!!
Har även hunnit med en runda på friskis nu ikväll, blev ett vanligt jympa pass.. Nu kallar soffan.
Får ju inte glömma att skicka en varm kram till faster Mona som har opererat sig i dag och får ligga en natt på sjukhuset, kram kram

Kommentarer
Postat av: mona

tack min vän

2011-01-05 @ 16:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0