Kalas...

Jaha, inte skrivit på några dar, förlåt Mona :(
I går hade jag kalas en helg förtidigt, fyller inte fören nästa helg men mamma och pappa åker till Thailand så fick ha de nu.
Jag höll på att förbereda hela dagen, medans Mattias spela playstation, jaja dom där pågarna.
På kalaset kom mamma och pappa, Poppe o Erica, Emma o Simon, Annika o Anders och Johan. Va super trevligt och vi bjöd på fylld kyckligfile med soltorkade tomater på detta med ris och sallad. Till efterrätt blev de en Chokladfudgetårta, super god.
jag fick paketer också, ansiktsvatten, en kokbok, kalender, pengar, parfym, berlock till mitt pandoraarmband och en scarfs. Tack alla.
Sista gästerna gick hem 2, va Emma o Simon, Erica och poppe. Vi satt och spela spel, kampen mellan kvinnor och män, och gissa vem som van...jo kvinnorna..:)
Bjuder på några bilder från kvällen.
,

Kommentarer
Postat av: mona

du e ursäktad har hört maten var god kram

2011-01-09 @ 16:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0