superkväll.

Nu är vi hemkomna från en super trevlig kväll. Jätte god mat och trevligt sällskap. Vi hade knyte kalas så alla hjälptes åt att ta med mat. Blir himla bra så! Kvällen började med att Mattias fick en försenad födelsedags present, en super fin bild på mig och mattias, se bild nedan.
Sedan åt vi god julmat, allt som kan tänkas...sen blev de massa snack och julklapps spel!! Det är alltid lika roligt, den popuäraste paket va helt klart Emelis, en sådan man kliar i håret med. Jag fick 3 paketer tror jag och Mattias dessama.
Jag och Mattias åkte hem rätt tidigt då han ska jobba i morgon.
Tack alla för en super kväll, va skoj att ses va ett tag sen sist.
Bjuder på lite bilder.
Nu är vi hemkomna från en super trevlig kväll. Jätte god mat och trevligt sällskap. Vi hade knyte kalas så alla hjälptes åt att ta med mat. Blir himla bra så! Kvällen började med att Mattias fick en försenad födelsedags present, en super fin bild på mig och mattias, se bild nedan.
Sedan åt vi god julmat, allt som kan tänkas...sen blev de massa snack och julklapps spel!! Det är alltid lika roligt, den popuäraste paket va helt klart Emelis, en sådan man kliar i håret med. Jag fick 3 paketer tror jag och Mattias dessama.
Jag och Mattias åkte hem rätt tidigt då han ska jobba i morgon.
Tack alla för en super kväll, va skoj att ses va ett tag sen sist.
Bjuder på lite bilder.

Kommentarer
Postat av: hans leandersson

god jul önskar mormor morfar hälsa profset.

2010-12-23 @ 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0