Söndag!!

I dag har jag varit ute i friska luften, man får passa på när snön ligger så fin. Jag åkte och lånade min brors hund xsa, bra att man kan låna en i bland när man inte kan få en egen. Vi åkte till Åstorp jag och xsa för att leka med mattias föräldrars hund Alice. Det gick vilt till men roligt hade dem. När de hade lekt av sig lite gick jag och Annika (Mattias mamma) en runda med hundarna.
Nu är jag och xsa hemma och ligger i soffan bägge två!!!! Hon får ha lite lyx när hon inte är hemma :)
i morgon väntar jobb, sen är det ju snart julafton, ska åka och fixa de sista klapparna i veckan.
Skriver mer i morgon, är trött efter så mycket frisk luft.
Kommer en bild på min favvis vovve Xsa!!

Kommentarer
Postat av: eval-lill

Vad mysigt det ser ut. Hoppas din julskinka blev bra i kväll Somna nu inte ifrån den när den står i ugnen.

2010-12-19 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0