Slappe dag---

I dag har jag bara slappat, sov länge i dag och när jag vakna så satte ja på Mamma Mia filmen, den är ju verkligen sååå bra!! Efter den så började de en film på tv som hette Christmas miracle denna kan jag verkligen rekomendera. En super bra film.
I eftermiddags har jag varit i Åstorp och kollat på Mattias när han spela match, gick vell inte sådär super bra precis de förlora med 1-5.
Nu håller jag på att packa för i morgon bitti kl halv 6 drar vi till london, ska bli så mysigt och trevligt. Innan vi åker till flygplatsen så ska vi åka och hämta dem som ska med, skriver inte vem för de vet inte Mattias :)
Nu får jag gå och hjälpa Mattias med maten sen blir det att inta soffläge...
hade de bra alla
här är Matte på isen!!
han åker så fort så bilden bli suddig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0