Onsdag.

i dag vakna jag och Mattias inte fören halv 11, va så skönt att sova i sin egen säng!!
Jag har haft semester i dag men mattias fick knalla i väg  till jobb i eftermiddags.
Själv har jag varit på väla i dag och handlat julklappar, så nu har jag inte många kvar!! Har köpt klapp till Mattias i dag och de e skönt, brukar va de som är svårast :) Efter väla åkte ja inom Åstorp, jag hjälpte svärmor att lägga in bilder på datan och fixa lite hemlisar till jul:) det närmar ju sig verkligen nu ju...
Varit en lugn dag i dag annars  och i morgon är det jobb och på kvällen julfest med jobb, ska bli super trevligt!!
Nu kommer älsklingen snart hem, Godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0