Julhelgen

Sorry att jag ej skrivit på någon dag men har iinte hunnit! Jul heljen har varit jätte mysig, tråkigt att man va tvungen att jobba men så e de ju! Julafton fira jag som sagt hemma hos Mattias föräldrar, va mysigt! Vi åt god julmat och spela julklapps spelet! Efter detta blev de paket öpnning;) jag fick ett jätte fint efva attling halsband och en morgonrock av Mattias! Fick även ett jätte fint halsband och ett pandora armband i läder, läppglans,stekgryta och vattenkokare! Vi körde hem rätt tidigt då Mattias skulle jobba på natten! Dagen efter blev de jobb hela dagen och även så i dag! Fast ikväll har vi varit hos mina föräldrar och firat jul! Blev även julmat och julklapps spel där innan julklappsutdelningen! Av mina föräldrar fick jag och Mattias en ny damsugare och en duk! Jag fick även en kandilaber, skidhanskar, fön och så klart pressentkort på ULLARED!!! Jul heljen har varit bra och har bara morgondagen kvar sen är jag ledig i en dag, ska bli så skönt! Lägger in lite bilder en annan dag då jag bloggar från mobilen i dag!! Godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0