julgran!!!

I går va jag och bowla med jobbet och åt därefter mat. Var en väldigt lyckad kväll som sluta på barerna i ängelholm!! Kvällen slutade halv två och då va jag glad att jag slapp börja kl 07.00 i dag som där va andra som gjorde!!!
I dag har jag bara tagit de lungt, sov till 11 och de behövdes:) I eftermiddags gick jag och Mattias ner på stan och kollade lite julklappar, hitta ett jätte fint efva atling halsband som jag önskar mig av tomten!!! får se om jag varit snäll :) Sen åkte jag och Mattias och köpte gran, en jätte fin gran som passa perfekt storleksmässigt hitta vi. Så du va de bara till att åka hem och klä den, kommer en bild på hur fin den blev. Nu ska jag köra älsklingen ner till hbg då han ska på fest med laget. Själv ska man hem till Hanna och bara ta de lungt och snacka, mycket mysigare!!
Ha en trevlig fredag kväll alla....
ingen bra bild, mycket finare i verkligh´
Jag har rättat till glittret, är inte så tomt som det ser ut .....är ett litet glapp såg ja :)

Kommentarer
Postat av: mona

mycket fin gran har jonsson hjälp till faster

2010-12-17 @ 20:10:32
Postat av: Viktor Johnssoon

Ja de va en jävla fin gran ni har införskaffat, själv har man ju hört rykten om att här är på väg en in i vårt hus imorgon men man vet ju aldrig ;)

2010-12-18 @ 23:30:55
Postat av: Anna

Mattias hängde nog 3 kulor eller något, han tyckte de va kvinna göra :)

2010-12-19 @ 20:10:19
Postat av: Anna

Mattias hängde nog 3 kulor eller något, han tyckte de va kvinna göra :)

2010-12-19 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0