Han visst med inlägget inna jag skulle sova...

Han visst med inlägget inna jag skulle sova...
När vi kom dit i Söndags så åkte vi först till hotelet, det hette easy hotel och jag förstår verkligen varför!! Men väldigt frächt men lite litet.!! Sen åkte vi in till City, Oxford street där stod det shopping på schemat. Jag handlade 4 tunikor, 1 kofta, 1 väska, och lite annat smått o gott. Lägger in lite bilder på nån av blusarna..!! Mattias hitta oxå en del kläder!
På kvällen gick vi hem rätt tidigt, va slitna efter att ha gått upp halv 5 på morgonen.
I måndags på Mattias födelsedag va Emma sjuk, så jag, Mattias och Simon bestämde oss för att vara lite kulturela och tog på oss vandringsskorna och tittade på Big ben, Buckingham Palace och London eye. Efter detta blev de återigen shopping på Oxford street. På kvällen åt vi middag i Piccadilly Circus väldigt mysigt.
Vi har även hunnit med att sitta på massa pubar, såklart!!
Varit väldigt mysigt att komma i väg ett tag, men hade aldrig kunnat bo där, som alla stressar!!Nere i tunnelbannan är det ju katastrof. Och har nog aldrig varit med om en stad som är så övervakad. Var filmkamerer överallt, och då menar jag verkkligen överallat!!!
Godnatt alla, och tack för en roligt tripp till London ni som va med :)
När vi kom dit i Söndags så åkte vi först till hotelet, det hette easy hotel och jag förstår verkligen varför!! Men väldigt frächt men lite litet.!! Sen åkte vi in till City, Oxford street där stod det shopping på schemat. Jag handlade 4 tunikor, 1 kofta, 1 väska, och lite annat smått o gott. Lägger in lite bilder på nån av blusarna..!! Mattias hitta oxå en del kläder!
På kvällen gick vi hem rätt tidigt, va slitna efter att ha gått upp halv 5 på morgonen.
I måndags på Mattias födelsedag va Emma sjuk, så jag, Mattias och Simon bestämde oss för att vara lite kulturela och tog på oss vandringsskorna och tittade på Big ben, Buckingham Palace och London eye. Efter detta blev de återigen shopping på Oxford street. På kvällen åt vi middag i Piccadilly Circus väldigt mysigt.
Vi har även hunnit med att sitta på massa pubar, såklart!!
Varit väldigt mysigt att komma i väg ett tag, men hade aldrig kunnat bo där, som alla stressar!!Nere i tunnelbannan är det ju katastrof. Och har nog aldrig varit med om en stad som är så övervakad. Var filmkamerer överallt, och då menar jag verkkligen överallat!!!
Godnatt alla, och tack för en roligt tripp till London ni som va med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0