god jul!!

I dag är det julafton, så mysigt e de! Bara Mattias som ligger och sover än, men han ska jobba i natt så de kan han vell få.
I går va ja på stan med Oskar och handla det sista, träffa även joel sen så vi tre gick och åt lunch! Tror aldrig jag har varit i stan så länge från 11 till nästan 4!!!! Köpte i alla fall en skidjacka, lägger in en bild, vill gärna att ni komenterar den då ja inte e säker på att ja ska behålla den, kluven :)
På kvällen i går va vi på dopp i grytan hos Mattias släkt, va trevligt men de där med dopp i grytan är inte riktigt min smak!! Vi spela även julklapps spelat men ja fick inga paket :(
I dag ska jag fira jul med  Mattias familj, men jag och mattias ska hem till Mamma och Pappa vid 12 och äta lite lunch, tror även min bror och Erica skulle det oxå:)
Lägger in lite bilder till er :)
God jul till er alla och hoppas ni får en super jul!!
I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0